Csere, visszaküldés és reklamáció

A termék visszaküldésére szolgáló cím:
Packeta - FanaticShop.hu
Ezred utca 2. B2/11 épület
Budapest 1044

CSERE, ELÁLLÁS ÉS REKLAMÁCIÓ ESETÉN A TERMÉKET UTÁNVÉTEL NÉLKÜLI CSOMAGBAN KÜLDJE VISSZA.
Saját érdekében a csomagot bebiztosítva küldje vissza. Ez nem kötelesség, csupán ajánlás. A csomag eltűnése esetén a szállító kifizeti a bebiztosított csomag összegét.

Az árut:
Kicserélheti - 14 napon belül.
Visszaküldheti - 14 napon belül bármilyen ok megadása nélkül.
Reklamálhatja

Csere, visszaküldés, illetve panasz esetén az alábbi egyszerű online űrlap használatát javasoljuk:

1. Írja be a megrendelésben megadott megrendelés számát és e-mail címét. Kattintson a KERESÉS gombra
2. Megjelenik egy online űrlap, amely tartalmazza a megrendelés részleteit.
3. Minden elemnél kiválasztható a következő:
Csere - válassza ki, ha egy másik méretre / színre / modellre szeretné cserélni az árut -, majd válassza ki az új árut a menüből.
Visszaküldés - válassza ki, ha vissza akarja adni az árut, ekkor megjelenik egy négyzet az áru alatt, amelybe bekell írni a számlaszámát.
Panasz - válassza ki, ha panasszal szeretne élni hibás áru esetén / helytelenül szállított méretre, ... majd töltse ki a hiba leírását.
4. Ha vásárolni szeretne valamit cseréjéhez / panaszához, kattintson a + gombra egy másik termék vásárlásához, majd válassza ki az új árut a menüből.
5. Ha csak az árut küldi vissza, kattintson a "küldés" gombra a számlaszám kitöltése után.
6. Áruk cseréje vagy panasza esetén válassza ki a kívánt kézbesítési módot, majd kattintson a "küldés" gombra.
7. Azonnal visszaigazolást kap a csere / visszaküldés vagy panasz beérkezéséről.
8. Ezután küldje el a csomagot az e-mailben vagy az oldalon feltüntetett címünkre.

A rendelés száma:
E-mail: